Upplysning. Enlightenment. Ro. Frid.

8 Jul

Hej, jag tänkte dra igång bloggen igen. Feedback vore otroligt välkommet! Frågor någon kan tänkas vilja ha svar på, ideer krimg hur jag ska utforma bloggen för att den ska komma folk till nytta. Ämnen? Vad som helst! Kom igen! Frid till er alla och trevlig sommar.

7 Responses to “Upplysning. Enlightenment. Ro. Frid.”

  1. LL July 29, 2016 at 9:30 pm #

    Jag blev glad när jag hittade denna Blogg 🙂 Jag sökte på Adyashanti, som jag lyssnar mycket på, och kom in på denna sida… Din text beskriver det som finns inom mig och som jag inte kan prata med så många människor om. Nu ska jag läsa klart det du skrivit 🙂 Tack för en viktig Blogg!!!
    LL

  2. Lena Lindström (@lenalindstrom_) July 29, 2016 at 10:11 pm #

    Ville bara tacka för en bra Blogg som verkligen behövs. Du beskriver mycket som jag har inom mig men som inte så många människor vill prata om.
    LL

    • seeingwhatis August 10, 2016 at 9:15 pm #

      Tack snälla! Ja det är verkligt få som kan förstå detta. Så trösta dig med att det som du ser är sant. Tyvärr är det omöjligt att förklara detta för någon. De kan bara finna det själva.
      Men vi kan vara del i det “vad det nu är” som låter dem komma närmare “det som är”.
      Genom att inte reagera.
      Genom att låta människor se sig själva i total avsaknad av en reaktion. Då ser de bara sin projektion, tydligt och klart.
      Trevlig sommar! Skriv hemst gärna mer. Frågor, tankar eller vad som helst.

  3. Lena Lindström (@lenalindstrom_) July 30, 2016 at 5:25 am #

    Jag vill gärna läsa mer 🙂
    LL

    • seeingwhatis August 10, 2016 at 9:11 pm #

      Vad vill du läsa om? Jag skriver gärna om vad du vill.

  4. bumsan67 July 30, 2016 at 5:39 am #

    Jag kommer följa dig 🙂 Intressant och viktig blogg!
    LL

Trackbacks/Pingbacks

  1. Upplysning. Enlightenment. Ro. Frid. | seeingwhatis - July 8, 2016

    […] Source: Upplysning. Enlightenment. Ro. Frid. […]

Leave a Reply

